Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 29 oktober 2017

Ibland, blir det fel....

Har ni varit med om att ni gjort någonting, som ni knappt fattar att ni gjort.
Man får en sån där känsla av att man överhuvudtaget inte ens fattar vad och varför man gör vissa saker, varför man reagerar som man gör, och klumpen i magen bara växer?
Har ni varit med om det?
Är man dessutom en sån där analyserande och funderande person som mig, med massor av gamla hjärnspöken, då blir det bara jobbigare och jobbigare.....
Nåja, det mesta går att reparera, vad man än gjort, eller inte gjort......


Kan ju va så att det är större för mig, än för andra....
För att jag tänker för mycket!

Åsså har jag känslan av att jag glömt nåt, och jag tror det är nåt viktigt, det känns så....
Nån som vet?
I så fall hoppas jag att just du hör av dig, för att glömma är lätt men att glömma känslan av att ha glömt nåt, det är inte lika lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar