Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 23 november 2017

6 Dagar kvar!

"Har du resfeber?"
"Har du packat?"
"Längtar du?"

Jag frågorna är många, då alla vet att jag snart ska åka :)
Jo jag vet att jag pratar mycket och berättar vad som är på gång, håller inget som berör mig själv hemligt liksom :)

Men nu är det bara sex dagar kvar, och överlever jag väglaget och de fyra jobbresor som återstår innan bilen går mot Arlanda, så åker vi om 6 dagar :)


Jag kommer inte att fixa till någon adventskalender här i bloggen i år, men bjuder gärna på den här från http://motivationsbyran.se/


Egentligen borde punkterna vara en självklarhet hela året, och inget speciellt bara för att det är jul, men månaden kan ju användas till att träna på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar