Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 25 november 2017

På väg mot Sri Lanka!

Nu åker de, Lilla O och Söta S, på två veckors semester till Sri Lanka.
Och han uppdaterar mamman, så att hon med sitt kontrollbehov kan h koll på var i luften de befinner sig :)


Känns ju lite knepigt att vi nästa vecka är utspridda i världen, visserligen är vi alltid det, men nästa vecka och tio dagar fram, har familjen större avstånd till varandra än vanligt, en i Australien, Två på Sri Lanka, en kvar i Sverige och vi två i Thailand.

Nåja, det blir bra, och huvudsaken är att man gör det man tycker är roligt och trivs med.

Resfebern har fortfarande inte infunnit sig, och Stora O har inte kollat sin resväska än..... Själv har jag nästan packat klart ;)
Bara trosor och toalettartiklar kvar, och datorn, jag måste ju skriva under tiden...

En liten tur till Arvika idag, ska försöka få tag i några adventsljusstakar till Gula villan, och några timers till dessa, sen behöver jag en resedagbok, en skrivbok alltså, så en tur till Akademibokhandeln får det bli också :)
En tur till Plupp, fika kanske?

Hoppas ni alla får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar