Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 17 november 2017

Fredag igen :)

Veckorna går fort, tycker ni inte?
12 dagar kvar till avresa, och jag har fortfarande inte börjat packa...
"Det är inte bråttom" säger han mannen, samma man som dagen före helst säkert kommer att fråga var han har det och det, be om hjälp med strykning och annat skrufs....
Kanske är smart ändå om jag packar mitt, och kan vara honom  behjälplig de sista dagarna :)
Nåja, det reder sig!

En arbetsdag kvar innan helg i alla fall, en arbetsdag med alla de underbara som jag träffar varje dag, de arbetsuppgifter jag har som är varierande, utmanande, spännande och roliga.
Jo jag trivs!
Stormtrivs!

Men ska jag hinna komma i tid idag, får jag nog sluta här.....

Vi ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar