Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 8 november 2017

November

November är igång och det är mörkt.
Som att kliva rätt ut i en säck, när man ska ut en sväng på kvällen, eller kvällen? det är lika mörkt när det är eftermiddag. Ja jag gnäller över det varje år, varje år samma visa mörkt och pannlampan blir min livlina!
Men om 21 dagar, far vi till värmen, 2 veckor i Khao Lak är bokade!


Jo, det ska bli skönt!

Hundslagsmålet förra veckan, resulterade i en trasig terrier och en änglahund till...
Nej jag klarade inte av att ha pressen och oron över att de ska skada varandra då de är själva, så det fick bli så, tyvärr. Hur gärna vi än ville göra hund av MaeBee igen, så kunden jag inte låta Betty betala priset för det.
Betty är ihoplappad, och igår tog vi bort dränslangarna som hon haft sen i fredags.


Och förhoppningsvis, så slipper vi liknande händelser igen....

Plupp har fått en egen lägenhet också, och vi har hjälpt henne att flytta litegrann, och är man ensamhund, får man givetvis vara med :)


Duger bra enligt Betty!


Skönaste bönan, provligger lillmattes säng i nya lyan.
Och i stan finns det gatljus, massor av spännande dofter och framförallt, som ensamhund får man följa med :)

1 kommentar:

  1. Thailand, vad härligt! Ska dit i mars och då blir det Koh Lanta!

    SvaraRadera