Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 29 juni 2018

Att uppfattas vass och arg!

Jo, så kan det nog vara, sonen påminde mig om det i dag....
Det var något jag frågade om på facebook, så klart...
Men att skriva att man behöver information, kan man ju inte behöva linda in i ett gulligt rosa töcken, eller?
Vill jag ha information så skriver jag det, och då fick jag information.
Hur svårt kan det va?

Nåja, jag är inte så farlig, och hoppas verkligen inte att jag uppfattas så heller.
Om jag nu ändå gör det, så du, säg till mig, jag har en mjuk sida också :)
Faktiskt!

Och by the way, så har Lilla O och Söta S köpt sig ett alldeles eget ställe :)
Hur kul som helst!
Jag vet vem som ska köpa ett vårdträd <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar