Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 30 november 2018

Adventskalender?

Sista dagen i november, och det borde vara dags att fixa till årets blogg-adventskalender, men jag orkar inte i år..... Hoppas inte ni blir för besvikna :)

Vi ska ju dessutom resa igen, den 15/12 styr vi kosan mot Thailand och Khao Lak för tre veckors semester :)
Vi har hyrt en lägenhet i Thai Mueang, ca 6 km nedanför Khao Lak, precis vid havet, och utgår därifrån, kanske gör vi en massa utflykter, kanske ligger vi bara på stranden med en orkideeprydd drink, en bra bok och massor av solkräm.


Kanske borde börja planera lite, kolla så resväskan är hel, om några kläder saknas.... 
Nåja ni fattar.

Innan dess, ska jag jobba en daghelg, så jag väntar med packandet till nästa vecka tror jag, tvätta lite och förbereda är ju iofs inte fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar