Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 17 november 2018

Åter i dygnsrytm!

Ja det får man väl vara nöjd med, att sova till halv ett efter nattjobb och sen komma i säng normalt på kvällen, typ tio, och sova hela natten till kl 6.
Jojo, tant fixade det!
Och nu känner jag mig helt normal, lagom trött, lagom vaken, och det är lördag!

Vigsel, hundvård med kloklippning och pälsvård står på schemat idag, sen funderar jag på om jag ska göra mig av med matsalsbordet i TV-rummet, det är trångt där inne.....

Har en idé kring en gammal herrskjorta också, undrar om jag kan stjäla en av min man.....



Kanske är smart att fråga först :)
Får kika lite och ta fram några som han aldrig använder.....
Har ju en hel ledig vecka framför mig, så något ska jag väl hitta på.

Bytte tillbaka bloggnamnet också :) Och lite nya färger, älskar ju Lila :)
Men det såg ni väl?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar