Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 16 november 2018

God Morgon, God Middag eller är det God Kväll?

Två nätter avklarade på nya jobbet.
Mycket att ta in, dessutom på en okristlig tid, när allt är ganska lugnt dessutom, inte lätt för en duracell-kanin som mig.... Men men, jag vänjer mig nog, eller rättare sagt medarbetarna vänjer sig nog, vid att jag inte kan vara stilla :)



Sov i alla fall till 14.20 igår, och till 12.30 idag, ganska bra för en tant eller vad tycker ni?
Lite trött när jag körde mina fem och en halv mil hem, men det funkade i alla fall.
Betty satt snällt och tyst i hundgården medan jag sov, även om jag fick väcka henne för att få ut henne när jag kom hem :)

Nu startar en ledig vecka i alla fall och helgen är fullbokad, med vigsel på lördag och auktion på söndag.
På måndagen åker jag en sväng till Arvika och får lite hjälp med mina onda fötter, Laser? Jo vi får väl se vad Jessica kan hitta på, för så här ont under fötterna funkar det inte att ha. Får nog kolla om det finns en besiktningstid också, när jag ändå åker dit :)



Närmast är det i alla fall lite fredagsmys på gång, Stora O har planerat mat och jag kanske till och med kan få ett glas vin till det, vem vet. Sen somnar jag förhoppningsvis i normal tid i kväll, fast sova brukar ju inte vara en svårighet för mig.

Så jag säger God Kväll och ha en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar