Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 12 november 2018

Ja, hur ska man sammanfatta?

Underbara Mia Skäringer!



Jo vi såg, hörde och drabbades av henne under gårdagskvällen.
Och att försöka sammanfatta en känsla, en upplevelse, ett jävlaranammaslag rakt in i mänskligheten, det går inte.

Ämnet är aktuellt, drabbande, kvinnligt och underfundigt. Och denna människa gör det begripligt!
Tror dock att de människor som skulle behöva höra hennes budskap, inte går dit, det är nog vi redan frälsta som betalar flera hundra för att få skratta, lyssna till hennes underbara röst och få bekräftat att vi måste uppfostra våra pojkar till människor, ta hand om våra döttrar och vara oss själva!

Tack, Plupp och Söta S, för att ni ville dela den här upplevelsen med mig.
Nu måste jag lyssna ikapp podden!
Och jag skulle älska, Mia Skäringer tillsammans med Anna Mannheimer på scenen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar