Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 3 november 2018

Man vet att man är ointressant och tråkig....

När besökarantalet drastiskt sjunker....


Plötsligt hände nånting, men vem bryr sig egentligen, jag skriver ju för min egen skull....
Eller?

Nåja, de som vill läsa läser, de andra går miste om det jag skriver, ointressant eller inte :)
Och visst är det trevligt med många besökare!
Fast det kanske är så, att Mina Pinnar börjar bli torra och gamla, det kanske är dags att förnya?
Små youtubeklipp kanske? Podda?
Nja, nu är jag ju kanske bättre på att skriva än på att filma, prata kan jag dock, men det finns en risk att det blir svamligt om ingen säger emot, ger respons......

Så jag fortsätter skriva oavsett om någon besöker eller inte, men frågan är vad som hände, vad gjorde att vi plötsligt tappade besökare..... ?

2 kommentarer:

  1. Vist kan du skriva,men allt är inte hundra,men varför skall man bry sej om det.Du skriver om det du tycker är viktigt för dej,fortsätt med det.Livet på Östtomta med Ola och hundar,och alla "tokiga påfund" KÖR HÅRT!!!

    SvaraRadera