Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 3 juni 2019

Att man aldrig lär sig!

Jo, det blev en helt fantastisk dag, och jag påbörjade mitt skruvande redan vid halv nio på morgonen.
Tunneln står ju på den soligaste och varmaste platsen i trädgården, och det är ju bra, tanken är ju just det, men att tant blev varm och tog av sig i bara linnet, kanske var mindre bra....


Att man aldrig lär sig liksom....
Jag har krämer, både med SPF 30 och 50, men tog jag på det igår?
Nej, och idag får jag lida.....
Och nej, jag behöver inte åka till varken Australien eller Thailand för att få det där brända skinnet, jag klara det bra här i Värmskog....
Hoppsan!

Idag regnar det, men det ska ge sig under fm, så kanske kan jag fortsätta idag, med solskydd, eller allra helst tröja på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar