Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 23 juli 2019

De där med filter och fåniga storys....

Jo, jag är väl sen, men det är ju så himla kul, det där med filter i snapchat :)
Att kunna göra små fåniga storys kring händelser och vardag, med röstförvrängare, det är så kul :)

Och ni tittar ju, även om antalet tittar sjönk drastiskt under dagen :)
Fast återigen, jag gör det för mig själv, och lite för er. Faktum är att jag skrattar högt, när jag ser mig själv i fånig skepnad, med värmländsk dialekt och den fåniga rösten..... Kalla mig ego :)

Nåja, vill ni se någon av de små filmsnuttarna, så kika på Instagram, storys. Mina_pinnar är mitt konto :)
Och gärna Ris eller Ros, är det fånigt, löjligt bara knäppt, så tala om det, men du det är frivilligt att titta, och jag visar gärna mitt Alter Ego, i den här formen är det kanske den som är den riktiga pillargontanten:)


Nåja, man kanske blir lite fånig när man intar nya rollen som farmor, och det går nog snart över, ja inte farmorskapet då, det är livslångt, men nycken att dela mina Alter Ego booztar :)
Sarkasm och Ironi, får ni på köpet....
Och jag kan lova att det inte kommer att handla om nåt viktigt, bara sånt där dravel, som jag kanske går och funderar på, eller inte......

Och sybingon, den är på riktigt, faktiskt :)
Läs mer här: https://fredrikapavinden.se/2019/06/24/sybingo-2019/


Spännande, eller hur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar