Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 augusti 2019

Ryggen eller vad det är plågar mig!

Alltså, vakna före halv fem, på semesterns slutspurt, är verkligen inte ok...
Men det går inte att vrida och vända sig i sängen, och när jag legat ner hela natten, så gör det onte hela tiden i liggande position.....
Fruktansvärt jobbigt.
Men jag har beställt en tid, den 9/9 på Hagapraktiken i Arvika. Hos Osteopaten.
Hoppas verkligen jag kan få hjälp där, för det här knäcker mig annars, jag som på sin höjd tidigare haft någon nackspärr och ont i magen....
Vad gör en Osteaopat då?
Läs mer på Wikipedia om Osteopati

Och inte vet jag om det funkar, men jag måste börja någonstans.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar