Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 20 augusti 2019

Får leva vidare, ett tag till....

Kanske kommer hon att övergå till att faktiskt vara jag, inte en fånig tant genom ett filter, men kanske är det så, att det är lättare att uttrycka det man egentligen skulle vilja säga, med lite ironi och fåniga stereotypiska uttryck.

Så, här är gårdagens svampexpedition mm.



Och ja, vi har varit i skogen idag också, och man blir lite ledsen när en av de finaste skogarna jag vet, har slutavverkats, men så är ju skogsbruket, och det blir väl skog igen, även om det kanske inte blir under min livstid...
Nåja, det finns fler skogar, och jag utforskade en annan del av den trakten, och gick en sväng i skogen norr om mitt förra hus, det var mysigt .) Har inte varit där på 15 år tror jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar