Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 19 augusti 2019

Ta död på henne?

Jag hon är lite fånig, har ibland en och annan poäng, vågr kanske vara lite mer frispråkig än mig....
Hon tar en jävla massa tid, men tid är ju det jag har mest av här i livet, och jag tycker hon är rätt söt, för att vara mig...



Men fyller hon något syfte?

Nej, kanske inte alls, men måste allt fylla ett syfte?
Kanske finns hon bara för att balansera allt det negativa som finns på nätet, kanske för att driva lite med de stereotypa rollerna vi fortfarande har i världen?
Kanske vill hon bara sprida lite glädje och låta dig delta i alla de konstiga funderingar som man får när man ser en massa delningar och små videos på Facebook....
Det kan ju iofs vara ett syfte om något...

Nåja, jag låter väl henne leva ett tag till, rätt va det är, kanske filtret i Snapchat är borta, och då dör nog den lilla Alter Ego-tanten.
Kanske hör hon bara hemma hos Pillargontanten och inte här.....

Nåja här kommer gårdagens sammansatta film i alla fall (Det tar också en massa tid, med världens segaste dator.... )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar