Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 18 november 2019

M*O*R*M*O*R

En trollunge till...
Jo min lilla flicka ska bli mamma, hur konstigt är inte det då?
Den där sista ungen som vi längtade så efter, och som lät vänta på sig...
Den där envisa, sprudlande, kreativa, viljestarka lilla ungen som gått oss både grå hår och så mycket glädje, hon ska bli mamma, och jag mormor.


En trollunge till...
Att älska, att skämma bort, att ge till, allt jag kan ge, en famn, en plats att få vara på och en glass ibland.
Att oroas för, att vänta på och att välkomna in i familjen.

Fantastiskt, ja det går inte att beskriva.

Och ja, man kan älska fler än en precis lika mycket.

Nu måste jag börja sticka, den här trollungen vill ha en hjälmmössa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar