Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 2 mars 2020

Hemma igen :)

Jo, vi är hemma, Stora O:s resväska säkerhetskontrollerad i Phuket, cigaretter inköpta på taxfreen, 12 timmars flygresa i kroppen, en totalt galen hund välkomnade oss, en dusch med ordentligt vattentryck, korv med bröd till middag och massor av presenter, smutsiga kläder, snäckor och fröer uppackade.....

Och apropå presenter, så får det väl stå här några dagar och vänta, jag är ju från jobbet satt i självkarantän i hemmet, pga Coronavisruset, kanske bra kanske dåligt, jag et inte men vi tar en liten kort karantän även frå trollungen och den gravida Plupp....
Himla tråkigt, men men.....

Kanske får jag lämna över presenterna till helgen :)

Nåja vi är hemma, det är kallare, och gråare....
Men jag ser att våren är på väg, påskliljor på väg upp, snödroppar och krokus som blommar.
Nu kan vi vänta på våren, sommaren, ny bebbe och semester.....

Och ja, jag har att greja med under karantänen, måla fönster i Gula villan, där kan jag ju knappast smitta någon med ev Covid-19 virus, om jag nu mot alla odds har fått med mig det hem ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar