Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 9 april 2020

Jo, vi kanske kan hjälpa dem :)

Våra vänner alltså :)

Nut, som vi förövrigt bodde hos vid vår senaste resa, och var på cocking class hos, gör Chilipasta, som hon säljer och skickar, och förhoppningsvis skickar hon även till Sverige, Om det går.....


Och nu pratar vi inte tam chilipasta, som man kan köpa på Ica, nu pratar vi CHILIPASTA :)

Jag har beställt ett antal burkar för eget bruk, men är du sugen på att testa, så delar jag gärna med mig, under förutsättning att de kommer fram, man vet ju aldrig med postgången, och speciellt inte i nuläget, men vi kan ju hoppas.

Hör av dig i så fall, om du är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar