Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 9 oktober 2020

Va ska det vara bra för......

Att filma sig själv, omålad, nyvaken, skrynklig och helt naturell?

Prata en massa strunt dessutom, för att sedan gå in och kolla hur många som sett/lyssnat?

Ja inte vet jag?

Kanske har den här våren gett oss modet att våga, kanske har vi alla blivit lite knasiga? Eller så har vi plötsligt upptäckt att det är andra saker i livet som är viktigare än, hur vi framstår, ser ut eller låter....


Nåja, Alter Ego, har ledigt, jag vågar vara precis som jag vill, och dessutom säger jag vad jag vill, även om ni kanske bara klickar förbi.... klick klick klick... 

Hm, svårt det här med att vara extrovert och törstande efter bekräftelse, för det är väl det? Nåja, om jag inte själv tycker det är lite roligt, att bjuda lite på sig själv, hur torrt och ointressant det än må vara, skulle jag aldrig göra mina små storiesar....

Så, man ska göra det man tycker är kul, eller hur? Oavsett vad andra tycker. Och det som inte skadar någon kan väl inte vara farligt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar