Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 8 maj 2013

Packa pappas kappsäck!

Ja, det gjorde hon, Plupp, hon packade ner pappans kläder i samma väska som mammans, och satte sig på den för att få igen den....
Plats för några taxfreegrejer finns inte i den kan jag lova....

Nåja, resa ska vi, med Viking Line Isabella till Riga, torsdag till lördag!
Ska bi grymt trevligt att träffa gamla kollegor!

Att sen håret är morotsrött efter en dos henna utan indigo, och att en allergisk reaktion uppstått i hårfästet, ja det skiter vi i, jag är som jag är, och duger det inte så kvittar det :)


Hennafärgad, allergichockad tant med ett återupptaget nikotinmissbruk....
Tjock är jag också, men klänningen är nerpacad, så det blir nog bra, och en smirnoff ce, kostar femton kronor på båten :)

Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar