Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 9 maj 2013

Resa på gång!

Nja ingen lång solsemester, mer typ en kryssning till Riga, med Stora O:s arbetskamrater, mina före detta:)
Ska faktiskt bli sjukt kul att träffa flera av dem, och det känns bra att glädjen över något har kommit tillbaka till tant!

Glädjen, ja själva livsglädjen, börjar rinna åter i omloppet i min kropp, trodde jag tappat bort den ett tag där, men se, lite stabilitet, lite nikotin och en härlig familj, gör susen med trött och stukad tant....
Vissa taggar sitter nog kvar, men de kapslar vi in med roligare saker, man får ju aldrig oligare än man gör sig, eller hur?

Ingen idé att gå och grubbla, Släpp och gå vidare liksom!

Det största grubbleriet just nu, är införselreglerna för alkohol och tobak från Lettlad, via Åland.....


Nåja, nån flaska gott vin, en limpa cigaretter, parfym till barna och mamman, borde vi få med oss.

Kontot är laddat med kosing, resväskan, den gemensamma är packad, håret är nyhennat och pelargonerna vattnade, så nu är vi laddade för en trevlig weekend!

Förresten, nån sm vet, hur reglerna för pass fungerar då? Mitt går ut på söndag......
Men men, blir jag kvar, kan jag ju alltid ta jobb som gatuflicka eller nåt..... :)



1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre med eller utan cig ;-)

    SvaraRadera