Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 13 juli 2013

Första skälvande minuterna!

Nu är det semester!
Jag ser att det blir fint väder :)
Solen strålar från himlen, och det blir troligen en tur med båten, nu på förmiddan om jag får Stora O att följa med......

Semestern inleddes i går med en Pizza, som åts med händerna i tunna slices.....
Det var gott!
Till det ett halv glas rött!

De va också gott!
Mindre gott var mitt nattliga sällskap, som jag iofs inte behövde nyttja, men känslan av illamående, när man vräkt i sig en hel Pizza (när hände det senast?) Samtidigt som Jobbarspänningarna släpper och huvudet behöver en Ipren, gör att man får lov att sova med en hink vid sängen, för eventuella uppkastningar!
Och ja, det var en sån hink han hittade, Stora O, när han hämtade den åt mig, Tack!
Vanliga hinkar, typ av lättare slag, finns nog också, men de är fulla av jord, eller annat ty sånt där, ja ni fattar..

Nu börjar i alla fall en fem veckor lång ledighet!
Och vi njuter väl lite då, eller hur?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar