Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 13 juli 2013

Skön lördag!

Här händer det grejer, Stora O bygger, och grejar vid friggeboden vid sjön, och det blir så bra :)
Inte behöver vi en egen liten stuga, vi har ju en :)


Efter en heldag ute, med gräsklippning, ogräsrensning, en liten lur i fotöljen så blev det dags att åka till världens bästa Neo på femårskalas :)
Nja, han tittade lite skeptiskt på fasters present, ett fikonträd..... Men jag tror et kan vara en kul grej, att få vårda sitt eget träd :)
Han fick en egenhändigt ritad planteringsanvisning också, inte alla som har konstverk av faster ;)

Svägerskan J är ju fenomenal på tårtor, och dagen tema kan jag inte komma på namnet på, men den var helt underbar som vanligt!


Har nu avlutat kvällen med att köra lite trimmer, och tips till mig själv, ha långärmat och handskar nästa gång jag ska köra ner nässlor.....
Sen avslutade vi med lite grillat, och ett glas australiensiskt vin, lite surrealistiskt att tänka på att mitt barn ligger på andr sidan av jorden och sover..... Så lite australiensiskt vin, hjälper mot dotterabsitinensen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar