Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 2 juli 2013

"Sverige, ni kan bättre!"

Kristian Gidlund!
"Sverige, ni kan bättre, än att rösta in ett främlingsfientligt parti i Sveriges riksdag!"
Ja, tänk att just det citatet, fastnade i mitt medvetande...

Ett mycket gripande sommarprogram, och vi har mycket att lära av en ung, dödssjuk man, så klok, så klok...

Vi borde alla leva som om det var vår sista tid, tala om för varandra vad vi betyder för varann, älska, njuta, vara....
Hoppa ur ekorrhjulet, älska våra barn uppleva!

Ja, jag är tagen!

Här finns hans blogg, I kroppen min
Lika gripande att läsa, som att höra honom!

Kärlek till Folket!

1 kommentar:

  1. En fantastisk man med många bra synpunkter. Håller verkligen med dig. Läs hans blogg. Jag har länkat från min.

    SvaraRadera