Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 8 augusti 2013

"Har du nåt att ha på dig då?"

Ja det var vad han sa, min Stora O, när jag i maj deklarerade att jag skulle va med och träna....
Och nu, har jag det!

Har alltid önskat mig en gymnastikdräkt med lite kjol, nu finns inte det i storlek, störra klotrund tant, så det fick bli en variant :)



Och, nej, jag är inte fåfäng....

Men frågan är om jag inte är bättre på att tapetsera, än att passa i träningskläder....


Skitnöjd!
Där under ska de bara målas, och resten av väggarna också i en svagt vaniljvit kulör.
Och j, jag har nu bredspacklat, sen får det bli som det blir, några bubblor är i alla fall INTE kvar!

Nu, ni, nu drar jag iväg på ett Corepass!
I Regn!
Och nya träningskläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar