Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 8 augusti 2013

När jag var liten....

"Va det nån som sa nåt?"
Så sa alltid min mamma, när man hade nya kläder, klippt sig eller nåt annat annorlunda och kom hem från skolan.....
Nån som känner igen det?

Jag har sedan jag vait liten, deklarerat själv, att jag har ny tröja, jag har klippt mig, eller som idag, jag har köpt träningsbyxor!
Det är liksom lika bra, blir mindre pinsamt så.....



Ont som f-n i höger sida på magen, eller om det är inuti, så vissa magövningar fick jag hopa över, benen fick desto mer.....
Välkommen i morgon träningsvärk....
Men vi ska till höljes, så det funkar nog!

Va vi ska till Höljes att göra?
Ja, Stora O har hittat ett objekt igen....
Vi SKA bara titta!

By the way.....


Ska muskeln verkligen hänga under där under armen????
Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar