Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 5 augusti 2013

Jo, jag grejar!

Hemma går jag, med Ebba som jag inte vågar lämna än, det kliar sörrni!



Har i alla fall börjat måla i Friggeboden, och det är kul :)


Blir klart mycket bättre med vitt tak istället för fura!


Även runt fönstren, dock inte själva fönstren då spröjsen sitter mellan fasta glas, alltså bara utvändigt liksom.....
Men det blir nog bra, det tror jag.
Väggarna ska bli svagt grå, med lite struktur i, vilket jag också tror blir snyggt!
På golvet ligger en sån där plastmatta som ser ut som kork, ja ni vet en sån som man hade på 80-talet... Inte så snyggt, men den får duga så länge, som ni vet så är min plånbok hårt ansatt av andra saker just nu, så golv i friggeboden får vänta.... Förresten kanske det är smart att ha en plastmatta, då man badar precis utanför, kan ju bli en och annan blöt tass på det golvet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar