Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 6 mars 2014

"Och hur går bilen då?"

Jo tack bra!
Jag är nöjd, väldigt nöjd.....

Den har blivit lite smutsig dock.....
Grusväg, vår och klet... Inte för blanka bilar det, men jag borde nå upp och kan tvätta den själv :)
Tänk bara till vintern när jag ska skrapa rutorna, om den står ute vill säga, då kommer jag att kunna skrapa hela rutan och slipper några decimeter på mitten, där jag inte kommer åt....

Så värst bensinsnål är den dock inte, nästa en liter per mil, men det blir väl så, när jag fått mig en lite racerbil, och varför inte, den är rolig!

Och den gläder folk, jag ser den när jag sitter i rökkuren på jobbet, och ibland kommer det människor och går förbi, och när de får syn på den, ler de stort!

Några minus, finns visserligen också, jag får inte AUX ingången att fungera, så jag kan spela Spotify, det ska jag ta upp på lördag när vi hämtar gummimattorna.
Sen lutar det lite bränt, eller varmt, när jag kommer hem efter jobbet, och skrapar lite när jag backar ut från parkeringen på jobbet.....

Nåja, mer plus än minus!

Och den är min, jag har valt den själv, och den gläder både mig och andra, hela tiden!


1 kommentar: