Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 9 mars 2014

Önskar jag kunde skriva....

... Vad jag pysslar med, men en viss mamma till en blivande treåring läser troligtvis, så ni får vänta....
Kul är det i alla fall :)

Leta, fixa, måla och klistra innehåller det, och för er som känner mig, och vet att jag inte är ett dugg pysslig, förstår att det är något alldeles extra!
Bild kommer, efter den 18 mars, då lilla prinsessan fyller 3 :)

Förhoppningsvis tycker hon om det, annars växer hon väl i presenten om man säger så ;)

En annan mamma, nämligen jag, ska idag städa ur sonens lägenhet, så det är fräscht när han kommer hem frn sin fyra veckor långa resa.
Åsså ska vi på Kolbulledag, och sen blir det ett pass medicinsk Yoga!

Jo, den här söndagen kommer att gå undan den också:)


Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar