Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 16 mars 2014

Och så va vi av med en bil :)

XC70:n har flyttat, till en lycklig kille i Uddevalla :)
Nej han lär inte bli besviken, rolig bil det där :) Om än lite stor för lilla mig!


By By kompis!
Jag har ju min lilla nya, Minin ni vet ;)

Nu sk vi bara få lite ordning på V70:n, jo Lilla O:s, han valde att behålla SAAB diablo istället, några årsmodeller nyare och mer iordning, dock tror jag inte vi fått nåt mer för den än vad vi kan få för V70:n, så den blir nästa försäljningsobjekt!

Snart hela australienkassan i hamn med andra ord :)

Sen pratar Stora O på att ev sälja båten och traktorn......
Jan tycker nog det är ofantligt kul att få telefonsamtal från blocketspekulanter! Eller kanske inte....

Nåja, lite mindre skit på gården skadar ju inte!

Söndag kväll, det är mörkt ute, och dagen har varit lika ljuvlig idag, och gjort tant trött!
Hoppas bara jag får sova hela natten.....
Ebba har oroliga nätter igen....

Sjuk? Eller bara senil? Ja det är frågan, hon är ju trots allt tio år.
Ingen feber, äter och dricker, kissar och bajsar som vanligt, så jag tror mer på det senare och på fullmåne och varmt i sovrummet!
Öppna fönstret lite, bädda med en filt och sova, jo det är ingen dret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar