Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 1 juni 2014

En dag till!

Jo, helgen har två dagar, lördag och söndag.
Idag var det söndag, helgens andra dag alltså!

Lika varm och skön, som igår, och idag vilade vi kroppen på bryggan......


De trivs gott nere vid sjön, mina jyckar.
Ebba (på bilden) doppar sig snabbt, men trivs sedan bäst md att strosa runt i gräset, under bryggan är det mest spännande!
Stine, hon vadar runt runt i vattnet, så kan hon hålla på i flera timmar......
Betty, då? Nja, hn stoppar inte ens en tå i vattnet, om hon inte skulle råka trampa fel liksom.....
Tar jag fram en Dummy, däremot, så måste hon ju bara ta den för Stine efter att hon apporeterat den, och då kan hon ju faktiskt bli lite blöt :)

I morgon är en ny dag, gräset får växa i fred, grönsakerna i landet, får vara i fred, likaså ogräset.....
För jag ska jobba!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar