Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 3 maj 2014

"Vad i hela friden?" Betty Bloggar!

Plötsligt har jag tre, tre?! Goldensyskon, en brorsa är här och jag vet inte riktigt var han kom från....
Jo en vit bil med en liten människa, tror hon kallas Irene, kom igår, och när hon åkte så glömde hon honom?!
För det är en pojke!

Jag tycker det är ganska bra, när det kommer små människor och glömmer roliga hundar hos mig :)

Han är ganska bra på att leka, fast det får vi ju inte inne, vi gör det ändå, ända tills min matte säger, NEJ!
Husse blir också lite orolig då, så vi får ta det lite lugnt....

Han har egen mat med sig, och han åt upp allt själv! Dutti Pojke!


Fast jag tror minsann att det var bra att min matte inte gav honom hela skålen full, för då hade han nog spruckit! 6-9dl står det på påsen att han bör äta, och lite rund är han ju, fast det ska vi nog motionera bort under veckan, ialla fall nåt hekto ;)
Han hade med sig lite smaskig topping, Lamm och ris, och det fick jag smaka på också, smaskens!

Han kan som sagt leka, men springer inte så mycket, än.....

Han kan i alla fall hjälpa till och skrämma bort såna där gåare på vägen, och han kan skälla, högt och mörkt, som en riktig karl! Bra Kille!

Han lånade min boll, eller våran boll, jag bruakr ju inte tycka det är så roliga efter att jag plockat ur dem ur Ikeapåsen....
Fast han, Cosmo, heter han, lånade den, och det var väl snällt av oss att låta honom ha den!


Han tog med den in!
Suck.....

Tanterna, eller ja ni fattar mina syrror är inte alls imponerade av honom, de klämmer sig emellan när han försöker gosa med min matte, och bara fnyser åt honom när han vill leka.......

Typ så här tråkiga är de......



Torrbollar!
Fast de är ju släkt, så de kanske är trötta på sin släkt, de är ju så himla många......

Det gör inget, då får jag ha honom för mig själv!
Manlig, snygg och rolig!

Hm, finns det fler människor som vill glömma hundar här, helst av manligt kön, snygga och stora med bra skall och lekfulla, så kom hit bara, jag tar hand om den!
Fast säg inget till husse, han är så kinkig!


Nu behöver vi vila lite, innan vi går ut och gör Näs.......
Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar