Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 3 januari 2015

Att shoppa ihjäl sig :)

Jo vi har handlat!
Massor!
Tror knappast jag handlat så här mycket grejer i hela mitt liv, i alla fall inte till mig själv :)

Blev en tur till Sunshine Plaza igår och en tur till Eumundi Markets idag :)

Två klänningar, två par trosor, en tunika, en sjal och ett par till Birkenstocksandaler samt en snäckmobil, att hänga ute i trädgården.



Kolla färgen på mina sandaler! Älskar dem, och tror jag blir ganska ensam om dem i Sverige ;)



Nu har vi bara det prekära problemet kvar, att få ner allt i resväskan och att det sen inte blir för tung :)

Annars består Australien av massor av färger, nyfiken på att se mer bilder från färghavet på Eumundimarket, kolla på min facebooksida :)

Andra färger i fått med ss , är ju hudfärgerna, i varierande rosa, bruna, vita och röda toner, mestadels röda faktiskt!




Även insekterna har härliga färger, kolla den här lillakompisen som strandade på vår gräsmatta :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar