Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 3 januari 2015

2014 års lästa böcker

Dags att sammanfatta årets bokår!
Det blev sammanlagt Elva böcker i år, inte dåligt för att vara mig, som endast läser när jag lägger mig, 
och ibland blir det bara några sidor :)
Semestern som brukar vara en tid för läsning, gick ju mest åt till att virka ugglor, om ni minns :)
Ett år som har innehållit mycket svart norsk litteratur,
jo den är lite svart, lite melankolisk, lite kul och framförallt väldigt läsvärd, även om nummer sex, var hemskt seg!
Givetvis några deckare!
Och en skildring av en finsk författarinna, av en kvinnas öde under andra världskriget i nordligaste Finland.
Samtliga titlar är klickbara till Bokus.com, där du kan läsa lite om respektive bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar