Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 10 januari 2015

Stora skillnader, och baksmällan från hell!

Det här med Jetlag, är fasen inte att leka med, jag har nu haft jordens baksmälla i typ två dygn.....
Det var väl en himla tur att jag tog ledigt till på måndag.... Och vi får verkligen hoppas att den gått över tills dess, annars lär det vara ett utskitet päron, ni möter på jobbet på måndag!

Sen var det det där med vädret också, inte no med att man känner sig som en påse nött, det har snöat vertikalt hela dagen också..... SNÖAT!
Jo, jag vet att jag nästan längtade efter lite snö, när jag var som mest bränd i Australien, men jag har hellre sand mellan tårna, än pilla snöklumpar mellan trampdynorna på hundarna, och klafsar runt i tunga kängor......

sand mellan tårna i onsdags, snö mellan trampdynorna idag..... SUCK!

Så det så.....
Nåja, solan kikar fram lite nu, och vertikalsnöandet har slutat... för den här gången....
Och förhoppningsvis så plogas vägen, så vi kan fara till Arvika om nån timme, för att gratulera en glad tolvåring :)

En Ipren till, så överlever vi väl det också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar