Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 28 mars 2015

Man måste ju prova!

Hittade efter tips i en monter på mässan, en jätterolig sida på nätet med massor av billiga fröer....
Inte vilka fröer som helst utan Kaktus och Succulenter....

Det är jag ju egentligen inte så intresserad av, Plupp står för den delen i familjen, och det var henne jag frågade efter fröer till på mässan, men fröerna på sidan, va så himla billiga, så jag var liksom tvungen att beställa några....
Hoppsan, gissa vem som kommer att drunkna i kaktusar och succulenter, om alla tar sig ;)

succseed.com



Kika in där, och,.....
Ja, de tar lite tid på sig,.....
Ja, de är små....  Länge....
Ja, de sticks.....

Men själva sågrejen är ju kul!

Typiskt att jag har övervåningen full av frösådda små palmer, ala Australien då...



1 kommentar: