Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 30 mars 2015

Veckans horoskop!

Från Astrobloggen

Skytten 23/11 -­ 21/12
Det är inte helt ovanligt med dig att du går händelserna i förväg, tröttnat innan du ens kommit igång ordentligt. Kanske vill du redan vi veckans början checka ut och dra på semester? Det är troligt att du befinner dig i ett frustrerat tillstånd med jobbet nu. Fokusera på att hitta din järnvilja och håll dig kvar. Solen ställer sig i en väldigt gynnsam trigon till Jupiter och skänker dig ett fint flyt och tillfredställelse. Du tillhör dem som kommer att gilla spänningen i luften och utmaningarna som fullmånen och förmörkelsen medför. Ja, det där med ”living on the edge” är inte så dumt för en Skytt trots allt! Trassla inte in dig i kärleken igen.
Jo, det gäller väl att stå ut, sista veckan jag är ledig, börjar ju jobba tisdagen efter påsk :)
Ikväll blir det troligtvis Bio, Fifty Shades Of Grey, ja jag vet att den fått både ris och ros, men jag gillade faktiskt böckerna på nåt konstigt sätt, så filmen ska jag se, bästa B, ska följa med, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar