Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 17 september 2016

Åtta dagar!

Lördag, och åtta dagar kvar..... Ja ni kommer att få stå ut med de här uppdateringarna de närmsta dagarna :)


I dag blir det en tur till Gula villan, vi har inte varit där på två veckor :)
Fönstren får fortsätta torka och sätts in nästa helg innan vi åker.
Däremot, köpte jag vårlökar, som jag ska sätta, lite snödroppar, kungsängsliljor, tulpaner och Narcisser, tänkte det skulle komma nånting till våren :)
Stora O, ska väl börja ta tag i det där hallgolvet vi måste riva ut, och jag får väl bli behjälplig tror jag, lägga plank på släpkärra borde jag kunna klara av, det är ju inte så avancerat!

Just nu inväntar jag samtal från Tilda Down Under, för att få höra hur första veckan på nya jobbet varit :)

Ha en bra lördag alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar