Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 14 september 2016

Vad ska jag hitta på resterande tio dagar?

Jo, då, resan närmar sig med stormsteg och jag har fullt upp med att få dagarna att gå.....
Man kan liksom inte måla snabbare än det torkar liksom, eller städa mer än det som finns, eller söka mer jobb än de som annonseras, och packa mer än en gång.....

Morgondagen är bokad i alla fall, det blir pantning av alla burkar och flaskor som kröp fram när jag städade, himmel vilken mängd!
En tur till Plupp, som råkade vara ledig i morgon faktiskt, kanske får jag lite ny färg i håret :)
Sen blir det ett Tabatapass på kvällen.

Sen är det fredag, och den borde jag kunna använda till att måla,för då borde det vara övermålningsbart.

Borde skriva lite också, skriva ner tankar, funderingar, funderingar på framtiden, vad jag ska bli, hur jag ska kunna finansiera det, och varför.


Tips på sysselsättning, de närmaste tio dagarna, mottages tacksamt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar