Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 14 september 2016

I tvättstugan finns ett golv....

Ja det tog sin modiga dag, men rensning och att kasta är bra för välbefinnandet....
Att plötsligt ha, speciella latser för varje grej, att hitta det man behöver, efter mitt alldeles egna system....
5S i tvättstugemodell!
Nåja, små göra klart projekt mår jag bra av, och det blir helt okey!

Ja det blir en hög med tvätt, när man städar, det är den som ligger framför tvättmaskinen :)

Men det är nu ordning och reda på det som är rent.

Och Plupps gamla klädskåp fick bli Linneskåp :)
 Nu när tvättstugan är klar, då borde jag väl ha ordning överallt?
Men icke sa nicke, det finns ett litet skrymsle nedanför trappan i källarn också, där det förvaras/hamnar divers grejer.....
Nästa projekt!

Åh, gud giv mig styrka, att orka ta reda på alla små burkar med div verktyg, skruv och annan skit....
Nåja, dag får det bli två fönster till, sen tar vi tag i källarrummet, som är kvar!

Och vet ni, det är bara 11 dagar kvar, till vi åker, dags att börja packa också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar