Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 28 november 2016

Laddar för ny vecka....

Att en måndagsmorgon, bli väckt en halvtimme innan makens alarm går igång, känns ju så där....
Men vad gör man inte för en Terrier, som behöver ut och checka av gården! Tänk om man kunde förstå vad som gör att hon vaknar, så tidigt varje morgon?
Nåja, det är måndag igen, och dags att sparka igång veckan, veckan då vi går in i december månad, december månad som innehåller både födelsedagar, julhelg, nyår, massor av god mat och en resa :)

På onsdag, sista dagen i november, är det dags för en intervju igen, jag vänder snart in och ut på mig själv, och det blir svårt att hålla isär alla olika, man snart inte vad man tagit upp med de olika företagen/organisationerna jag träffat, men men, det får väl bli väl.... Börjar dock bli jäkligt tråkigt att snubbla på målsnöret, varje gång.....
Det där lilla sista, hur får jag till det?
Hur som helst får jag ta måndagen och tisdagen till hjälp och försöka, skriva ner till stödord inför intervjun, vad kan jag tillföra, typ.....
För jag kan tillföra, det gäller bara att någon upptäcker det :)
Sen är det ju, vad de kan tillföra i mitt liv, det är ju minst lika viktigt!

Så, gott folk, vi kör väl igång veckan då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar