Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 25 november 2016

Såna där tester, ibland bara....

Slår de huvudet på spiken, eller det beror iofs hur man känner just när man gör dem.....
Ja, jag vet att det bara är ett facebooktest, slumpframtaget, men ibland, är slumpen liksom.....

Ja ni fattar.....
Eller inte?

Idag, "Vad är din störst mardröm?"



Jo, jag rädd för att bli sårad, att göra fel, att inte duga.....
Och ibland får man käftsmällar, så det bara sjunger om det, man blir alltså grymt sårad, vissa sår är svårare att få att läka... Vissa sår läker aldrig, man får bara lära sig att hantera dem.....
Att söka jobb, och bli ratad, är också ett sätt att känna sig "sårad" på, man duger inte......
Hur blev det så?
Nåja, inte säkert att mina teorier är rätt, men nåt har ju gjort mig sån?
Arv? Miljö?

Nåja, nu ska jag adventspynta, det gör "hemmafruar" inför advent, eller hur, men jag som faktiskt inte tänker tillbringa julen hemma, tänker busa till det med massor av färger, tror jag..... Vi får väl se.....
Måste oavsett byta klädsel på soffan, frågan är om jag ska ta vit eller svart?
Svart passar bättre till min sinnesstämning.... och väderleken, med tanke på hund )läs terrier) :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar