Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 16 december 2016

Sand överallt!

Finns inte ett skrymsle på hela kroppen som inte innehåller sand! 
Vi är tydligen i Santa Maria när det blåser värst på hela året!! Guiden som tog oss runt stan i morse hade aldrig varit med om värre blåsande... Nåja, vi har semester och det är gott nog åt oss 😊
Dagen har annars tillbringats på stranden, i blåst, fri peeling av kroppen kan man kalla det! Stora O, har badat i Atlanten, jag nöjde mig med att doppa fötterna och benen!
Lunch intog vi på en restaurang nere vid havet, pasta och ett glas rött.


Några timmars vila på hotellrummet, och snart middag, om vi hittar nåt mysigt ställe 😊

Vi klagar inte, trots blåst, att det är väldigt skitigt och att det springer gatuhundar överallt! 
Jag fick en kompis i går kväll! 


La sig så gott vid mina fötter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar