Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 9 augusti 2017

Femtioåringar på tur!

Till helgen ska jag tillbringa dagarna med några sköna bönor!
Sköna bönor, som gemensamt med mig har, en femtioårsdag under året, har gått högstadiet samtidigt, har levt liv långt från varandra men ändå nära och där det kändes hur bra som helst sist vi träffades :)

De här, femtioåringarna som egentligen är sju, men nu bara blir sex till helgen, ska tillbringa helgen i en stuga i Branäs...
Branäs, låter snö, för mig, men det är fortfarande sommar.
Någon är hurtig och vill springa eller motionera, någon dricker helst vin, någon vill bara sova, någon vill leka och någon tänker mest på mat, jo vi är väl som folk är mest antar jag, och det är ju just det som gör det så härligt, att vi är olika, men ändå lika, långt ifrån varandra, men ändå nära...
Ja, ni fattar :)

Om det nu, mot förmodan, skulle bli driv-is, spöregn och åska, så tänker jag några spännande aktiviteter som passar ett gäng tanter på typ femtio år.

Virkmaraton.
Frågesport.
Roliga lekar.
Sanning och Kånka
Musikquis.
Charader
Vin

Jag tror vi överlever!
Och jag ser fram emot det mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar