Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 2 januari 2018

Helgerna slut....

Nu återgår det till det normala igen, helgerna är slut! Nåja, trettonhelgen återstår, men i år är trettondagen på en lördag, så den ger inga extra lediga dagar utan faller bara in under en normal helg.
Veckan som kommer är ju fyra arbetsdagar lång, och jag har inte arbetat en hel vecka sen innan resan till Thailand.

Nåja, nyårsdagen tillbringades hemma, jag virkade lite



lagade mat på rester



 och vi åkte en sväng och tittade till Gula Villan


Det är verkligen dags att ta tag i de där fönsterbågarna jag har stående på logen, så jag kan sätta in dem till våren.
Nåja jag hinner....

Nyårsbrasan hade i alla fall brunnit ut, och endast en liten hög med ris återstår nu, efter att vi krattat ihop kanterna, så nu kan vi fylla med nytt virke som vi väljer att byta ut där :)


Hoppas ni alla får en fin arbetsdag, eller om ni är lediga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar