Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 21 september 2018

Tiden springer iväg....

Tilda ska snart åka hem, vi har haft tre härliga veckor, en unge som mår bra och är full av framtidstro och lycka, vad kan vara bättre liksom? Några dagar till innan hon återvänder till andra sidan av jordklotet får vi tillsammans i alla fall :)

Nytt jobb! Ja ni läste rätt, Nytt jobb!
Skiftledare, på samma företag och i stort sett på samma avdelning som tidigare. En utmaning och jag är så glad över att få möjligheten att arbeta på ett företag som tror på min förmåga och låter mig växa!
Skiftledare betyder skiftgång, förmiddagar, eftermiddagar och nätter, ledig tid och möjlighet att få se trädgården i dagsljus när den mörka tiden nu kryper närmare. Någon gång i november är det tänkt att jag byter.

Och snart åker vi på en tre veckor lång semester till Thailand, lägenhet bokad och det ska bli skönt, vi hade ju nästan ingen semester tillsammans i somras, så runt jul blir det vår tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar