Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 6 februari 2019

Andra dagen....

Och det är fortfarande ok att vara ledig, sovit till kl 8, vaknat fått i mig en halv kopp kaffe :)
Ute är det kallt, -13, och över Ean är det ett underbart rosa sken där solen är på väg upp i öster, kan nog bli en fin dag.
Hade dock tänkt dammsuga ur min bil, men är det tretton minusgrader, så blir det nog lite för kallt att ligga på knä ute i bilen.....


Ska ta en tur till Gårdsvik också, se till Gula Villan, och hälsa på Plupp!
Och nej, vi ska inte sälja Gula Villan, det går tydligen nåt rykte om det. Dock är det väl dags att ta bort adventljusstakarna ur fönstren... Ska försöka hitta några små enkla fönsterlampor att ställa där istället, de jag köpte hade inte jordade kontakter, så de kunde jag inte använda....
Borde dock ha nåt stående bland alla mina auktionsfynd, eller mina, Stora O:s är det väl mest.


Nåja, jag får väl leta lite, lampskärmar finns det i alla fall, men utan ljuskälla är de ganska oanvändbara....

Nej ni, nu ska kaffet drickas upp, och jag fortfarande en del tvätt kvar att ta hand om.
Ha en bra och härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar