Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 13 februari 2019

Dag Nio och magras!

Nionde dagen startad, och jag har varit halvt vaken större delen av natten....
Kallsvettig, illamående, torr i munnen och grymt ont i magen efter maten, som antagligen var alldeles för fet.....
Ett ordentligt magras alltså!
Länge sen jag hade ett sånt faktiskt, men nu hände det.
Anledning?
Maten jag åt  till middag, en pizza på smördeg, med massor av ost? Stora O blev inte dålig, och han åt mer än mig.....
Oro?
Rökstoppet, kroppen bråkar och försöker hamna i balans, men jag vet att det inte hjälper att röka, även om det skulle lugna mig lite....
Varit ledig för länge?

Nåja, nu är det morgon, och jag har legat i sängen sen runt 20 igår kväll, dock inte sovit hela tiden, men i alla fall vilat och känner mig ok, får till och med i mig kaffet :)
Ska åka och få min bil fixad idag, backsensorn har lagt av och larmar varje gång jag lägger i backen, himla tråkigt.....
Sen ska det lämnas lite blod, och ett möte till på jobbet i em.

På seriefronten då?
Jo, nu kör vi igenom Homeland, har ni sett den?
Jag har fastnat totalt, har kommit in på säsong fem.....


Nåja, två "lediga" eller i alla fall schema fria dagar kvar, idag som är fullbokad, och i morgon, som innehåller en Heta Arbeten kurs, sen börjar en arbetsperiod igen :) Och jo jag gillart, det gör jag faktiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar