Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 20 februari 2019

Det går väl så där....

Utan Champix, och med en skrämmande känsla av att sumpa allt, vilket jag upplevt tidigare, så går det så där....
Faktum är att om jag tittar tillbaka på mina tidigare uppehåll, för det är väl så jag får kalla dem, så har det blvit stora förändringar i min tillvaro i samband med dem, och frågan är om jag orkar med det nu....
Eller är det bara en ursäkt för att vänta, inte göra, avstå?

Ja vem vet, det går ändå fortfarande bra, även om jag tjuvat någon, i min ensamhet.....

Nåja, en är bättre än tjugo, och klarar jag mig med en, så klarar jag mig så småningom helt utan....
Eller hur?!

Ingen press, jag försöker vara utan, och jag tycker att det hittills gått ganska bra.
Slipper dock gärna frågor kring det och hurrarop!
Tack!

Har två nätter kvar på arbetsperioden, går av på fredag morgon, och på lördag vet ni väl vart ni ska åka för lite bra eftermiddagsunderhållning?
Just de, "Skivor till kaffet" i Sågtorp gamla skola i Segmon!



Vi ses väl där?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar